У цьому модулі після того, як ми поділитеся один з одним своїми презентаціями та засобами оцінювання, які визначають навчальні потреби учнів, ми спланували, як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття при реалізації завдань проектів.
Протягом цього модуля ми працювализ Інтернет-ресурсами, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Ми обговорювали, як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Також розглядали шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчили правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Спланували, як використовувати Інтернет при вивченні теми.
Основними завданнями, які ми ставили перед собою були:
- обговорення в парах власних презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
- обговорення у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
- розгляд та обговорення законів щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
- створення списку використаних джерел;
- розгляд, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
- оцінення Інтернет-ресурсів щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
- створення форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
- перегляд Плану вивчення теми та внесуть до нього відповідні зміни.
Немає коментарів:
Дописати коментар