понеділок, 14 квітня 2014 р.

Модуль 9

 У модулі "Диференціація навчання різних учнів", працювали хто в парах, а хто в  малих групах, розповідаючи один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які ми отримали від колег, допомогли  удосконалити приклад та стратегію оцінювання. 
         
  Поетапна робота була спрямована на:
  • обговорення створених прикладів учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
  • обговорення того, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 
  • аналізування шляхів здійснення диференціації навчання учнів; 
  • створення форми оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 
  • створення інструментів для підсумкового оцінювання;
  • внесення змін в План вивчення теми;
  • критичне оцінення, чого вони навчилися і досягли.

Немає коментарів:

Дописати коментар